دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 مهر 1398برچسب:, توسط ترانه |

 

 

وحشت از عشق که نه.ترسم از فاصله هاست!

 

 

وحشت از غصه که نه.ترسم از خاتمه هاست!

 

ترس بیهوده ندارم.صحبت از خاطره هاست!

صحبت از کشتن نا خواسته عاطفه هاست!

کوله باری است پر از هیچ که بر شانه ی ماست!

گله از دست کسی نیست مقصر دل ماست!!

 

http://asmanekaghazi.loxblog.com/



نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت0:01---8 آبان 1391
به به عجب وب قشنگی داری ترانه خانم لذت بردم ولی بهتر است ان را بروز کنی ابجیم .اگر مایلی تا همدیگه رالینک کنیم

نفس
ساعت0:24---18 مهر 1391
سلام عزیزم مرسی که به وب من سر زدی من لینکت میکنم توهم وب خوبی داری اگه دوس داشتی منو لینک کن وبهم خبر بده

پيمان
ساعت13:27---11 مهر 1391
خيلي وبلاگ قشنگي داري

پژمان
ساعت10:11---5 مهر 1391
فروشگاه اینترنتی جیگر سوخته .

چنانچه تمایل به کسب در آمد اینترنتی دارید این فرصت را از دست ندهید.

با عضویت در فروشگاه ماهیانه حداقل 500 هزار تومان درآمد داشته باشید.

در خانه خرید کنید و هزینه را به مامور پست بپردازید.

قیمت های باور نکردنی .

محصولات : عینک + ساعت + زیورآلات + عطر + لوازم(کامپیوتر-سرگرمی-خانگی-موبا یل) و محصولات آرایشی.

www.jigarsookhteh.lxb.ir


f@rzin
ساعت9:44---5 مهر 1391
سلااااااااااااااااااااااااام
ترانه جان...
وب خیلی عاشقانه ای داری....
بهت تبریک میگم....

عسسسسسسسسیس
یه سر بهم بزنو تو نظرسنجیم بشرکت.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.